Beoordelingen van Urhoy Oldenzaal
Recente recensies
Joseline Oann
Marco
Shoarma prima (wel heel veel vet) de gebakken aardappelen waren ook goed. de kipvleugels daarentegen waren smaakloos en slecht gemarineerd...
Lisa
Pizza’s kwamen precies op tijd, pizza’s waren heerlijk! Hele lieve bezorger die ontzettend blij was met 3 euro fooi, zei dat ik niet meer had en vond dit totaal niet erg! Wij bestellen nog veel vaker, want dit was erg lekker!😍
Hans Christenhusz
Prima maaltijd, dikke duim 👍
Rik meijer
Niks geen opmerkingen. Gewoon goed niet meer niet minder!!
Bente Oude Nijhuis
Altijd super lekker en goede porties
Simone
Zoals altijd snel en smakelijk
Nurdan Başarslan
Meijer
Heb niks te melden wat beter moet eten was perfect smaakte goed bezorging was goed!! Lang niet meer zulke lekkere spare ribs gehad
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Stephan
Goede en snelle breng service
Anja
Altijd goede pizza’s, vriendelijke bezorgers!
Dick
De geleverde kofteschotel was geen succes. Jullie moeten de kofte niet in stukjes snijden. En de combinatie met champignons is geen advies. Niet meer doen op deze manier.
Marc Kleinhaarhuis
Een van de betere pizzeria's van Oldenzaal. Aanrader!
Marja
Snelle levering en erg smakelijk. Zeer grote porties.
Inge
Prima! Op tijd klaar om af te halen, lekkere en goed belegde pizza’s en kapsalon helemaal als besteld.
Robin
Goed!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
J
Was weer erg lekker
Laura
Rianne
Hier hebben ze de lekkerste pizza Vriendelijke bezorgers en altijd op tijd ik bestel hier graag Echt zoek je een lekkere pizza of iets anders bestel het bij de urhoy
Clara
Heel lekker en snelle bezorging
Karin
Super lekker!
Es
Ed
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
De vries
Ik heb 500 gram kippenvleugels besteld en het gewicht inclusief bakje was 418 gram. Normaal ben ik altijd tevreden, maar dit vind ik onacceptabel
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Marjolein
Het werd zelfs eerder bezorgd, dan doorgegeven. Kwaliteit: prima
C. Boers
Heerlijk smaalvol en goed warm bezorgd.
J. Hoppen
Snelle levering, goed verpakt zodat het nog goed warm is.
Maria
Quattro stagione pizza heerlijk. Altijd een feestje!! Knapperige groente en prima bodem en goed warm bezorgd. Heel blij mee!! Top!!
Maarten Brand
Bestellen wel vaker, maar de hoeveelheid shoarma is drastisch afgenomen en de prijs toegekomen, gevalletje krimpflatie. Tevens was de kwaliteit van het vlees ook niet wat we gewend zijn. Spare rib schotel was verder prima, maar met minder aardappels dan we eerder altijd hadden?
Caglayan
Marion Heinink
Heel mooi op tijd, lekker warm en smaakvol. Zeer vriendelijke bezorger
E.Badart
Was perfect
Lindsey
Lekkere lahmacun kebab, ook de aardappelschijfjes zijn lekker gekruid 👌🏻en snelle bezorging.
Marc
Vlees vonden wij een beetje droog. Even als de broodjes die er bij waren. Ze waren een half uur te laat en ik had de indruk dat daarom alles zo droog was. Jammer geen man overboord maar misschien een aandacht punt voor de volgende keer.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
René
Het was lekker maar ook mooi op de afgesproken tijd
Pauline
Het was al weer een hele tijd geleden maar de pizza was heerlijk!
Robin
Snelle bezorging, helaas viel de kwaliteit tegen ik ben beter gewend van jullie. Kip shaslick was erg flauw van smaak en bovendien erg vet.
Henk Nijhof
Ik heb een bestelling geplaatst met extra uien, paprika en kaas, maar ik vond de hoeveelheid tegenvallen.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Kim
Heerlijk gegeten en snel bezorgd!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
M. Olthof
Was weer heerlijk
Danielle
Altijd goed en heerlijk
Paul Damhuis
Top gerechten, top mensen! 👍
Lieke
De bestelling bewust op 19.15 uur gezet. Maar het werd om 18.40 al bezorgd.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Fam. N.
Goede kwaliteit Snelle levering
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Tim
Was weer top!
Hetty
Altijd een aanrader! Super snelle bezorging.
Patrick
Pizza’s waren uitstekend, zeker voor die prijs. Alleen hadden er iets meer champignons op gemogen als we speciaal champignons als extra erop bestellen en ook extra voor betalen
Ten Broeke
1uur en twintig minuten gewacht Eten was wel heel erg goed zoals altijd,maar was niet helemaal warm meer
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
E.J.vd Kolk-Albers
Deze keer viel het erg tegen..ik had extra champignons en extra kaas besteld, maar dat waren ze vergeten. Ik kreeg het ook koud bezorgd, jammer!
Bolkskamp
Gisteren weer heerlijk gegeten. Lekkere pizza’s. Snelle levering binnen 20 minuten. Top.
leeuw
Top zaak
Timmerman S
Voor het eerst hier een pizza (calzone) opgehaald. Heerlijke pizza! Voor herhaling vatbaar 🤗
Wendy
Lekkere pizza”s, Snelle bezorging, vriendelijke bezorger
Frans Wekking
De kip bestellen we vaker, deze keer was de kip helaas droger, te lang gebakken denk ik, dan anders. Maar de smaak was als altijd. Lekker.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Rick
De spareribs hadden voor mij persoonlijk wel iets langer gegaard mogen worden en de pizza was niet echt warm. De bezorging was verbazingwekkend snel.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Linda
Was lekker
Danny
Hetty
De doner is echt een aanrader! Heel erg goed! En zelfs op zaterdag om 18.00 werd mijn bestelling sneller bezorgd dan aangegeven. Alles was warm, vers en lekker!
Koen
Bestelling van €250 geplaatst. Werd de saus vergeten. Saus werd nagebracht en duurde ongeveer 15 minuten. Iedereen had het eten al op, of heeft gewacht op de saus en moest koud eten. De nageleverde saus klopte ook niet. Helft ontbrak alsnog. Zeer slecht en jammer
Cor
Sneller dan verwacht! En goed als altijd.
KS
Altijd 5 sterren, beste in omgeving. Ik heb wel 1 verbeterpunt op mijn laatste bestelling, dat gaat alleen over de durum kipshashlick. Het is bijna onmogelijk om die als een durum op te eten ivm olie/vet wat de durum zo zacht en sappig maakt, valt het helemaal uit elkaar. Dit was jaren geleden ook zo en nu ook. Ik heb het maar gewoon in een bord gedaan en met vork gaan eten. Wel lekker! Geen kritiek, gewoon een verbeterpunt. Best in town urhoy! 👍
Ruud van Brummelen
Het eten was uitstekend. Helaas was men vergeten om de sla en sausjes mee te leveren. Terwijl wij zaten te eten, kwam er opnieuw een bezorger, die de sla en sausjes alsnog bezorgde. Wat een geweldige service, super!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
X
Marit Brummelhuis
Helaas de verkeerde pizza gekregen, wel netjes gebeld door urhoy, maar toch beetje teleurgesteld
Marloes
Loman
Fred
Toppers
Astrid de Vries
Lijkt alsof de oven nog niet heet genoeg is rond 16:30 kregen wij de pizza's bezorgd de binnenkant van de pizza's waren erg slap.
Roy van Dokkum
Constante uitstekende prijs/kwantiteit/kwaliteit- & prijsverhouding. Goede klantvriendelijke site & bestelmogelijkheden. Ruim & divers menu aanbod. Snelle, vriendelijke service binnen de beloofde aflevertijd. Een echte aanrader.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Monica B
G
Huib
Mark
Perfect!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Anoniem
Twee uur gewacht op een pizza
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Renate
Altyd super lekker leuke bezorging. Tyd keurigoptyd. Aanrader
Rolf
altijd lekker en mega snel bezorgd
Bernard
Richard
Lekker eten en gelukkig niet vet
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
B
Eline
De pizza was goed qua smaak, alleen jammer dat hij al koud was
Marc
Het eten was heerlijk ik bestel er zeker vaker
Humeyra
Martijn Van Eerden
Altijd goed eten! We bestellen doorgaans pizza, aardappelschijfjes of salade. Het eten is altijd lekker en met zorg bereid. Onze gasten zijn ook positief verrast. De bezorging is snel en de bezorgers altijd vriendelijk. Bedankt Urhoy voor de jarenlange goede kwaliteit! Altijd weer een feestje
Tom
Dik voor elkaar hartstikke goed.
Hans Christenhusz
Was weer heerlijk
Roy van Dokkum
De kwantiteit, kwaliteit, tijdige bezorging, vriendelijk personeel en bestelgemak, i.e. info & keuzes, van deze site blijft op een hoog niveau.
Heidi
Tot gisteren toe was ik met 5 sterren tevreden met mijn bestelling en bezorging. Gisteren bestelling geplaatst, die een uur later bezorgd zou worden. Na een uur en kwartier telefonisch contact opgenomen om te checken baar de status van bestelling. Het was net de deur uit volgens de vriendelijke dame aan telefoon. 5 minuten later werd de bestelling per scooter besteld. Wat jammer was is dat de pizza zo goed als koud was helaas. Daardoor ook minder smaakvol en minder kwaliteit dan dat we tot nu toe van Uhroy gewend waren, en dat was altijd Top.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Nijmeijer
Het smaakt altijd goed! Bezorging snel en netjes!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Wilfried stockmann
Prima optijd. En wat was hij bijzonder lekker. Ik bestel hier zeker weer.
N
Altijd top service! Heerlijk eten
Mariam
Super lekker eten . Ik ben al vaste klant al jaren 👍
S
Snel warm en lekker
Mart Steenbeeke
Melanie
Zoals altijd super lekker top
Monw Olthof
Ik had een pizza besteld met extra gorgonzola. Ik heb dit totaal niet geproeft op de pizza. Of het is vergeten of er zat heeeel weinig op
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Maaike Heidkamp
Altijd zoo lekker, maar vandaag was de pizza koud😔
Marion
Altijd super, qua eten en topbezorging. Altijd op tijd en vriendelijke bezorgers.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Linderman
Sorry ruim half uur te laat.! Niet gewend van uhroy.
Tim Mekkelholt
Hans
Top heerlijk van smaak en goed warm.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.