Beoordelingen van Urhoy Oldenzaal

Recente recensies

5.0
Marja
4 juni 2026

Snelle levering en erg smakelijk. Zeer grote porties.

Inge
1 juni 2026

Prima! Op tijd klaar om af te halen, lekkere en goed belegde pizza’s en kapsalon helemaal als besteld.

Robin
31 mei 2026

Goed!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

J
30 mei 2026

Was weer erg lekker

Laura
30 mei 2026
Rianne
30 mei 2026

Hier hebben ze de lekkerste pizza Vriendelijke bezorgers en altijd op tijd ik bestel hier graag Echt zoek je een lekkere pizza of iets anders bestel het bij de urhoy

Clara
27 mei 2026

Heel lekker en snelle bezorging

Karin
25 mei 2026

Super lekker!

Es
24 mei 2026

Ed

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

De vries
24 mei 2026

Ik heb 500 gram kippenvleugels besteld en het gewicht inclusief bakje was 418 gram. Normaal ben ik altijd tevreden, maar dit vind ik onacceptabel

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marjolein
24 mei 2026

Het werd zelfs eerder bezorgd, dan doorgegeven. Kwaliteit: prima

C. Boers
23 mei 2026

Heerlijk smaalvol en goed warm bezorgd.

J. Hoppen
20 mei 2026

Snelle levering, goed verpakt zodat het nog goed warm is.

Maria
14 mei 2026

Quattro stagione pizza heerlijk. Altijd een feestje!! Knapperige groente en prima bodem en goed warm bezorgd. Heel blij mee!! Top!!

Maarten Brand
14 mei 2026

Bestellen wel vaker, maar de hoeveelheid shoarma is drastisch afgenomen en de prijs toegekomen, gevalletje krimpflatie. Tevens was de kwaliteit van het vlees ook niet wat we gewend zijn. Spare rib schotel was verder prima, maar met minder aardappels dan we eerder altijd hadden?

Caglayan
10 mei 2026
Marion Heinink
9 mei 2026

Heel mooi op tijd, lekker warm en smaakvol. Zeer vriendelijke bezorger

E.Badart
8 mei 2026

Was perfect

Lindsey
7 mei 2026

Lekkere lahmacun kebab, ook de aardappelschijfjes zijn lekker gekruid 👌🏻en snelle bezorging.

Marc
3 mei 2026

Vlees vonden wij een beetje droog. Even als de broodjes die er bij waren. Ze waren een half uur te laat en ik had de indruk dat daarom alles zo droog was. Jammer geen man overboord maar misschien een aandacht punt voor de volgende keer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

René
2 mei 2026

Het was lekker maar ook mooi op de afgesproken tijd

Pauline
30 april 2026

Het was al weer een hele tijd geleden maar de pizza was heerlijk!

Robin
25 april 2026

Snelle bezorging, helaas viel de kwaliteit tegen ik ben beter gewend van jullie. Kip shaslick was erg flauw van smaak en bovendien erg vet.

Henk Nijhof
20 april 2026

Ik heb een bestelling geplaatst met extra uien, paprika en kaas, maar ik vond de hoeveelheid tegenvallen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kim
19 april 2026

Heerlijk gegeten en snel bezorgd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

M. Olthof
17 april 2026

Was weer heerlijk

Danielle
16 april 2026

Altijd goed en heerlijk

Paul Damhuis
15 april 2026

Top gerechten, top mensen! 👍

Lieke
13 april 2026

De bestelling bewust op 19.15 uur gezet. Maar het werd om 18.40 al bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Fam. N.
12 april 2026

Goede kwaliteit Snelle levering

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tim
9 april 2026

Was weer top!

Hetty
8 april 2026

Altijd een aanrader! Super snelle bezorging.

Patrick
4 april 2026

Pizza’s waren uitstekend, zeker voor die prijs. Alleen hadden er iets meer champignons op gemogen als we speciaal champignons als extra erop bestellen en ook extra voor betalen

Ten Broeke
30 maart 2026

1uur en twintig minuten gewacht Eten was wel heel erg goed zoals altijd,maar was niet helemaal warm meer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

E.J.vd Kolk-Albers
29 maart 2026

Deze keer viel het erg tegen..ik had extra champignons en extra kaas besteld, maar dat waren ze vergeten. Ik kreeg het ook koud bezorgd, jammer!

Bolkskamp
28 maart 2026

Gisteren weer heerlijk gegeten. Lekkere pizza’s. Snelle levering binnen 20 minuten. Top.

leeuw
27 maart 2026

Top zaak

Timmerman S
27 maart 2026

Voor het eerst hier een pizza (calzone) opgehaald. Heerlijke pizza! Voor herhaling vatbaar 🤗

Wendy
25 maart 2026

Lekkere pizza”s, Snelle bezorging, vriendelijke bezorger

Frans Wekking
23 maart 2026

De kip bestellen we vaker, deze keer was de kip helaas droger, te lang gebakken denk ik, dan anders. Maar de smaak was als altijd. Lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rick
22 maart 2026

De spareribs hadden voor mij persoonlijk wel iets langer gegaard mogen worden en de pizza was niet echt warm. De bezorging was verbazingwekkend snel.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Linda
19 maart 2026

Was lekker

Danny
16 maart 2026
Hetty
15 maart 2026

De doner is echt een aanrader! Heel erg goed! En zelfs op zaterdag om 18.00 werd mijn bestelling sneller bezorgd dan aangegeven. Alles was warm, vers en lekker!

Koen
14 maart 2026

Bestelling van €250 geplaatst. Werd de saus vergeten. Saus werd nagebracht en duurde ongeveer 15 minuten. Iedereen had het eten al op, of heeft gewacht op de saus en moest koud eten. De nageleverde saus klopte ook niet. Helft ontbrak alsnog. Zeer slecht en jammer

Cor
14 maart 2026

Sneller dan verwacht! En goed als altijd.

KS
8 maart 2026

Altijd 5 sterren, beste in omgeving. Ik heb wel 1 verbeterpunt op mijn laatste bestelling, dat gaat alleen over de durum kipshashlick. Het is bijna onmogelijk om die als een durum op te eten ivm olie/vet wat de durum zo zacht en sappig maakt, valt het helemaal uit elkaar. Dit was jaren geleden ook zo en nu ook. Ik heb het maar gewoon in een bord gedaan en met vork gaan eten. Wel lekker! Geen kritiek, gewoon een verbeterpunt. Best in town urhoy! 👍

Ruud van Brummelen
2 maart 2026

Het eten was uitstekend. Helaas was men vergeten om de sla en sausjes mee te leveren. Terwijl wij zaten te eten, kwam er opnieuw een bezorger, die de sla en sausjes alsnog bezorgde. Wat een geweldige service, super!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

X
2 maart 2026
Marit Brummelhuis
28 februari 2026

Helaas de verkeerde pizza gekregen, wel netjes gebeld door urhoy, maar toch beetje teleurgesteld

Marloes
28 februari 2026
Loman
26 februari 2026
Fred
26 februari 2026

Toppers

Astrid de Vries
26 februari 2026

Lijkt alsof de oven nog niet heet genoeg is rond 16:30 kregen wij de pizza's bezorgd de binnenkant van de pizza's waren erg slap.

Roy van Dokkum
26 februari 2026

Constante uitstekende prijs/kwantiteit/kwaliteit- & prijsverhouding. Goede klantvriendelijke site & bestelmogelijkheden. Ruim & divers menu aanbod. Snelle, vriendelijke service binnen de beloofde aflevertijd. Een echte aanrader.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Monica B
23 februari 2026
G
21 februari 2026
Huib
19 februari 2026
Mark
15 februari 2026

Perfect!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anoniem
15 februari 2026

Twee uur gewacht op een pizza

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Renate
14 februari 2026

Altyd super lekker leuke bezorging. Tyd keurigoptyd. Aanrader

Rolf
14 februari 2026

altijd lekker en mega snel bezorgd

Bernard
8 februari 2026
Richard
8 februari 2026

Lekker eten en gelukkig niet vet

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

B
7 februari 2026
Eline
6 februari 2026

De pizza was goed qua smaak, alleen jammer dat hij al koud was

Marc
6 februari 2026

Het eten was heerlijk ik bestel er zeker vaker

Humeyra
5 februari 2026
Martijn Van Eerden
31 januari 2026

Altijd goed eten! We bestellen doorgaans pizza, aardappelschijfjes of salade. Het eten is altijd lekker en met zorg bereid. Onze gasten zijn ook positief verrast. De bezorging is snel en de bezorgers altijd vriendelijk. Bedankt Urhoy voor de jarenlange goede kwaliteit! Altijd weer een feestje

Tom
30 januari 2026

Dik voor elkaar hartstikke goed.

Hans Christenhusz
30 januari 2026

Was weer heerlijk

Roy van Dokkum
26 januari 2026

De kwantiteit, kwaliteit, tijdige bezorging, vriendelijk personeel en bestelgemak, i.e. info & keuzes, van deze site blijft op een hoog niveau.

Heidi
19 januari 2026

Tot gisteren toe was ik met 5 sterren tevreden met mijn bestelling en bezorging. Gisteren bestelling geplaatst, die een uur later bezorgd zou worden. Na een uur en kwartier telefonisch contact opgenomen om te checken baar de status van bestelling. Het was net de deur uit volgens de vriendelijke dame aan telefoon. 5 minuten later werd de bestelling per scooter besteld. Wat jammer was is dat de pizza zo goed als koud was helaas. Daardoor ook minder smaakvol en minder kwaliteit dan dat we tot nu toe van Uhroy gewend waren, en dat was altijd Top.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nijmeijer
19 januari 2026

Het smaakt altijd goed! Bezorging snel en netjes!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wilfried stockmann
17 januari 2026

Prima optijd. En wat was hij bijzonder lekker. Ik bestel hier zeker weer.

N
16 januari 2026

Altijd top service! Heerlijk eten

Mariam
16 januari 2026

Super lekker eten . Ik ben al vaste klant al jaren 👍

S
15 januari 2026

Snel warm en lekker

Mart Steenbeeke
11 januari 2026
Melanie
9 januari 2026

Zoals altijd super lekker top

Monw Olthof
4 januari 2026

Ik had een pizza besteld met extra gorgonzola. Ik heb dit totaal niet geproeft op de pizza. Of het is vergeten of er zat heeeel weinig op

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Maaike Heidkamp
4 januari 2026

Altijd zoo lekker, maar vandaag was de pizza koud😔

Marion
21 december 2025

Altijd super, qua eten en topbezorging. Altijd op tijd en vriendelijke bezorgers.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Linderman
20 december 2025

Sorry ruim half uur te laat.! Niet gewend van uhroy.

Tim Mekkelholt
20 december 2025
Hans
15 december 2025

Top heerlijk van smaak en goed warm.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marit
14 december 2025
Kitapci
6 december 2025

Familie heeft weer heerlijk gegeten en snelle bezorging 👍

Oude nijhuis
5 december 2025

Heerlijke pizza's gegeten moet je eens proberen.

Caglayan
4 december 2025
Kemerink
30 november 2025

Netjes op tijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bob
29 november 2025

Te weinig saus, niet zoals besteld, meer besteld. Pizza’s waren wel goed.

Herman
29 november 2025

Vroeger was alles beter, behalve Urhoy, dat is altijd goed geweest en gebleven.

Henkjan
28 november 2025

Top!

Marion
23 november 2025
Merle
22 november 2025

Ze wilden niet naar binnen komen in de kantine en wij moesten naar buiten met 2 man

Stef
21 november 2025

Top

RC
17 november 2025

Eten was nog goed warm echter dreef de shoarma schotel in het vet.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anita
11 november 2025

Netjes en warm geleverd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Roy van Dokkum
7 november 2025

Makkelijk & duidelijk "on site" te bestellen. Snelle, vriendelijke levering. Goede verpakking. Hoge consistente kwaliteit & kwantiteit. TOP.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.