Bewertungen von Urhoy Oldenzaal

Neue Beurteilungen

5.0
Joseline Oann
21 Juni 2026
Marco
21 Juni 2026

Shoarma prima (wel heel veel vet) de gebakken aardappelen waren ook goed. de kipvleugels daarentegen waren smaakloos en slecht gemarineerd...

Lisa
20 Juni 2026

Pizza’s kwamen precies op tijd, pizza’s waren heerlijk! Hele lieve bezorger die ontzettend blij was met 3 euro fooi, zei dat ik niet meer had en vond dit totaal niet erg! Wij bestellen nog veel vaker, want dit was erg lekker!😍

Hans Christenhusz
20 Juni 2026

Prima maaltijd, dikke duim 👍

Rik meijer
19 Juni 2026

Niks geen opmerkingen. Gewoon goed niet meer niet minder!!

Bente Oude Nijhuis
13 Juni 2026

Altijd super lekker en goede porties

Simone
13 Juni 2026

Zoals altijd snel en smakelijk

Nurdan Baßarslan
12 Juni 2026
Meijer
8 Juni 2026

Heb niks te melden wat beter moet eten was perfect smaakte goed bezorging was goed!! Lang niet meer zulke lekkere spare ribs gehad

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Stephan
6 Juni 2026

Goede en snelle breng service

Anja
6 Juni 2026

Altijd goede pizza’s, vriendelijke bezorgers!

Dick
5 Juni 2026

De geleverde kofteschotel was geen succes. Jullie moeten de kofte niet in stukjes snijden. En de combinatie met champignons is geen advies. Niet meer doen op deze manier.

Marc Kleinhaarhuis
5 Juni 2026

Een van de betere pizzeria's van Oldenzaal. Aanrader!

Marja
4 Juni 2026

Snelle levering en erg smakelijk. Zeer grote porties.

Inge
1 Juni 2026

Prima! Op tijd klaar om af te halen, lekkere en goed belegde pizza’s en kapsalon helemaal als besteld.

Robin
31 Mai 2026

Goed!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

J
30 Mai 2026

Was weer erg lekker

Laura
30 Mai 2026
Rianne
30 Mai 2026

Hier hebben ze de lekkerste pizza Vriendelijke bezorgers en altijd op tijd ik bestel hier graag Echt zoek je een lekkere pizza of iets anders bestel het bij de urhoy

Clara
27 Mai 2026

Heel lekker en snelle bezorging

Karin
25 Mai 2026

Super lekker!

Es
24 Mai 2026

Ed

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

De vries
24 Mai 2026

Ik heb 500 gram kippenvleugels besteld en het gewicht inclusief bakje was 418 gram. Normaal ben ik altijd tevreden, maar dit vind ik onacceptabel

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Marjolein
24 Mai 2026

Het werd zelfs eerder bezorgd, dan doorgegeven. Kwaliteit: prima

C. Boers
23 Mai 2026

Heerlijk smaalvol en goed warm bezorgd.

J. Hoppen
20 Mai 2026

Snelle levering, goed verpakt zodat het nog goed warm is.

Maria
14 Mai 2026

Quattro stagione pizza heerlijk. Altijd een feestje!! Knapperige groente en prima bodem en goed warm bezorgd. Heel blij mee!! Top!!

Maarten Brand
14 Mai 2026

Bestellen wel vaker, maar de hoeveelheid shoarma is drastisch afgenomen en de prijs toegekomen, gevalletje krimpflatie. Tevens was de kwaliteit van het vlees ook niet wat we gewend zijn. Spare rib schotel was verder prima, maar met minder aardappels dan we eerder altijd hadden?

Caglayan
10 Mai 2026
Marion Heinink
9 Mai 2026

Heel mooi op tijd, lekker warm en smaakvol. Zeer vriendelijke bezorger

E.Badart
8 Mai 2026

Was perfect

Lindsey
7 Mai 2026

Lekkere lahmacun kebab, ook de aardappelschijfjes zijn lekker gekruid đŸ‘ŒđŸ»en snelle bezorging.

Marc
3 Mai 2026

Vlees vonden wij een beetje droog. Even als de broodjes die er bij waren. Ze waren een half uur te laat en ik had de indruk dat daarom alles zo droog was. Jammer geen man overboord maar misschien een aandacht punt voor de volgende keer.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

René
2 Mai 2026

Het was lekker maar ook mooi op de afgesproken tijd

Pauline
30 April 2026

Het was al weer een hele tijd geleden maar de pizza was heerlijk!

Robin
25 April 2026

Snelle bezorging, helaas viel de kwaliteit tegen ik ben beter gewend van jullie. Kip shaslick was erg flauw van smaak en bovendien erg vet.

Henk Nijhof
20 April 2026

Ik heb een bestelling geplaatst met extra uien, paprika en kaas, maar ik vond de hoeveelheid tegenvallen.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Kim
19 April 2026

Heerlijk gegeten en snel bezorgd!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

M. Olthof
17 April 2026

Was weer heerlijk

Danielle
16 April 2026

Altijd goed en heerlijk

Paul Damhuis
15 April 2026

Top gerechten, top mensen! 👍

Lieke
13 April 2026

De bestelling bewust op 19.15 uur gezet. Maar het werd om 18.40 al bezorgd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Fam. N.
12 April 2026

Goede kwaliteit Snelle levering

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Tim
9 April 2026

Was weer top!

Hetty
8 April 2026

Altijd een aanrader! Super snelle bezorging.

Patrick
4 April 2026

Pizza’s waren uitstekend, zeker voor die prijs. Alleen hadden er iets meer champignons op gemogen als we speciaal champignons als extra erop bestellen en ook extra voor betalen

Ten Broeke
30 MĂ€rz 2026

1uur en twintig minuten gewacht Eten was wel heel erg goed zoals altijd,maar was niet helemaal warm meer

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

E.J.vd Kolk-Albers
29 MĂ€rz 2026

Deze keer viel het erg tegen..ik had extra champignons en extra kaas besteld, maar dat waren ze vergeten. Ik kreeg het ook koud bezorgd, jammer!

Bolkskamp
28 MĂ€rz 2026

Gisteren weer heerlijk gegeten. Lekkere pizza’s. Snelle levering binnen 20 minuten. Top.

leeuw
27 MĂ€rz 2026

Top zaak

Timmerman S
27 MĂ€rz 2026

Voor het eerst hier een pizza (calzone) opgehaald. Heerlijke pizza! Voor herhaling vatbaar đŸ€—

Wendy
25 MĂ€rz 2026

Lekkere pizza”s, Snelle bezorging, vriendelijke bezorger

Frans Wekking
23 MĂ€rz 2026

De kip bestellen we vaker, deze keer was de kip helaas droger, te lang gebakken denk ik, dan anders. Maar de smaak was als altijd. Lekker.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Rick
22 MĂ€rz 2026

De spareribs hadden voor mij persoonlijk wel iets langer gegaard mogen worden en de pizza was niet echt warm. De bezorging was verbazingwekkend snel.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Linda
19 MĂ€rz 2026

Was lekker

Danny
16 MĂ€rz 2026
Hetty
15 MĂ€rz 2026

De doner is echt een aanrader! Heel erg goed! En zelfs op zaterdag om 18.00 werd mijn bestelling sneller bezorgd dan aangegeven. Alles was warm, vers en lekker!

Koen
14 MĂ€rz 2026

Bestelling van €250 geplaatst. Werd de saus vergeten. Saus werd nagebracht en duurde ongeveer 15 minuten. Iedereen had het eten al op, of heeft gewacht op de saus en moest koud eten. De nageleverde saus klopte ook niet. Helft ontbrak alsnog. Zeer slecht en jammer

Cor
14 MĂ€rz 2026

Sneller dan verwacht! En goed als altijd.

KS
8 MĂ€rz 2026

Altijd 5 sterren, beste in omgeving. Ik heb wel 1 verbeterpunt op mijn laatste bestelling, dat gaat alleen over de durum kipshashlick. Het is bijna onmogelijk om die als een durum op te eten ivm olie/vet wat de durum zo zacht en sappig maakt, valt het helemaal uit elkaar. Dit was jaren geleden ook zo en nu ook. Ik heb het maar gewoon in een bord gedaan en met vork gaan eten. Wel lekker! Geen kritiek, gewoon een verbeterpunt. Best in town urhoy! 👍

Ruud van Brummelen
2 MĂ€rz 2026

Het eten was uitstekend. Helaas was men vergeten om de sla en sausjes mee te leveren. Terwijl wij zaten te eten, kwam er opnieuw een bezorger, die de sla en sausjes alsnog bezorgde. Wat een geweldige service, super!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

X
2 MĂ€rz 2026
Marit Brummelhuis
28 Februar 2026

Helaas de verkeerde pizza gekregen, wel netjes gebeld door urhoy, maar toch beetje teleurgesteld

Marloes
28 Februar 2026
Loman
26 Februar 2026
Fred
26 Februar 2026

Toppers

Astrid de Vries
26 Februar 2026

Lijkt alsof de oven nog niet heet genoeg is rond 16:30 kregen wij de pizza's bezorgd de binnenkant van de pizza's waren erg slap.

Roy van Dokkum
26 Februar 2026

Constante uitstekende prijs/kwantiteit/kwaliteit- & prijsverhouding. Goede klantvriendelijke site & bestelmogelijkheden. Ruim & divers menu aanbod. Snelle, vriendelijke service binnen de beloofde aflevertijd. Een echte aanrader.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Monica B
23 Februar 2026
G
21 Februar 2026
Huib
19 Februar 2026
Mark
15 Februar 2026

Perfect!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Anoniem
15 Februar 2026

Twee uur gewacht op een pizza

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Renate
14 Februar 2026

Altyd super lekker leuke bezorging. Tyd keurigoptyd. Aanrader

Rolf
14 Februar 2026

altijd lekker en mega snel bezorgd

Bernard
8 Februar 2026
Richard
8 Februar 2026

Lekker eten en gelukkig niet vet

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

B
7 Februar 2026
Eline
6 Februar 2026

De pizza was goed qua smaak, alleen jammer dat hij al koud was

Marc
6 Februar 2026

Het eten was heerlijk ik bestel er zeker vaker

Humeyra
5 Februar 2026
Martijn Van Eerden
31 Januar 2026

Altijd goed eten! We bestellen doorgaans pizza, aardappelschijfjes of salade. Het eten is altijd lekker en met zorg bereid. Onze gasten zijn ook positief verrast. De bezorging is snel en de bezorgers altijd vriendelijk. Bedankt Urhoy voor de jarenlange goede kwaliteit! Altijd weer een feestje

Tom
30 Januar 2026

Dik voor elkaar hartstikke goed.

Hans Christenhusz
30 Januar 2026

Was weer heerlijk

Roy van Dokkum
26 Januar 2026

De kwantiteit, kwaliteit, tijdige bezorging, vriendelijk personeel en bestelgemak, i.e. info & keuzes, van deze site blijft op een hoog niveau.

Heidi
19 Januar 2026

Tot gisteren toe was ik met 5 sterren tevreden met mijn bestelling en bezorging. Gisteren bestelling geplaatst, die een uur later bezorgd zou worden. Na een uur en kwartier telefonisch contact opgenomen om te checken baar de status van bestelling. Het was net de deur uit volgens de vriendelijke dame aan telefoon. 5 minuten later werd de bestelling per scooter besteld. Wat jammer was is dat de pizza zo goed als koud was helaas. Daardoor ook minder smaakvol en minder kwaliteit dan dat we tot nu toe van Uhroy gewend waren, en dat was altijd Top.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Nijmeijer
19 Januar 2026

Het smaakt altijd goed! Bezorging snel en netjes!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Wilfried stockmann
17 Januar 2026

Prima optijd. En wat was hij bijzonder lekker. Ik bestel hier zeker weer.

N
16 Januar 2026

Altijd top service! Heerlijk eten

Mariam
16 Januar 2026

Super lekker eten . Ik ben al vaste klant al jaren 👍

S
15 Januar 2026

Snel warm en lekker

Mart Steenbeeke
11 Januar 2026
Melanie
9 Januar 2026

Zoals altijd super lekker top

Monw Olthof
4 Januar 2026

Ik had een pizza besteld met extra gorgonzola. Ik heb dit totaal niet geproeft op de pizza. Of het is vergeten of er zat heeeel weinig op

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Maaike Heidkamp
4 Januar 2026

Altijd zoo lekker, maar vandaag was de pizza koud😔

Marion
21 Dezember 2025

Altijd super, qua eten en topbezorging. Altijd op tijd en vriendelijke bezorgers.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Linderman
20 Dezember 2025

Sorry ruim half uur te laat.! Niet gewend van uhroy.

Tim Mekkelholt
20 Dezember 2025
Hans
15 Dezember 2025

Top heerlijk van smaak en goed warm.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Marit
14 Dezember 2025